گریز زمان

گریز زمان
گریزی به تمدن مایا
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گریز زمان و آدرس mayalife.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به نام خدای شگفتی ساز

باسلام.من هم مانند تمام ایرانیان به گذشته پرغرور خود افتخار میکنم اما غرور گذشتگان بهانه ای نمی شود که چشم خود را بر حقایق و شگفتی های دنیا ببندیم.در دنیای ما تمدن هایی وجود داشتند که کم از تمدن هخامنش نبوده است.به لطف خدا سعی بر آن دارم که با دانسته های قبلی و مطالعه منابع گریزی به زندگی تمدن مایا داشته باشم!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 4 آذر 1390برچسب:مایاها,تمدن مایا, ] [ 10:54 ] [ محمد صادق ]
درباره وبلاگ

از بس فریاد پارسی بودن را زدم لال شدم از بس به غرور ایرانیان نگاه کردم کور شدم! آنچنان که چشم بر حقایق فرو بسته بودم اما حال با چشمانی باز تر از همیشه به حقایق شگفتی ساز دنیا می نگرم.
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 46
بازدید کل : 8660
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1